Toimitusehdot

Toimituskulut ovat 2,9-4,90 € (sis.alv 24%). Toimitustapa ja sen hinta saattaa vaihdella ostoskoriin valittujen tuotteiden koon ja painon mukaan. Lisäksi lähetyksen painoa laskettaessa huomoidaan pakkausmateriaalien arvioitu vaikutus lähetyksen kokonaispainoon.

Kirje – 2,90 €

Kotiin jaettavana kirjelähetyksenä toimitetaan tilaukset jotka sisältävät vain enintään 30 mm paksuun postituskoteloon mahtuvia tuotteita. Järjestelmä tunnistaa tuotteet jotka mahtuvat kotiin jaettavaan kirjeeseen. Mikäli tilauksesi sisältää isokokoisia tuotteita, ei tätä toimitustapaa esitetä vaihtoehtona kaupan kassalla. Kirje on perillä tavallisesti 1 – 3 arkipäivän kuluttua lähettämisestä. Suurimmillaan kotiin jaettava kirje lähetetään 30 mm paksussa, A4 -kokoisessa postituskotelossa joka ei välttämättä mahdu kaikista postiluukuista – silloin jakaja jättää saapumisilmoituksen ja lähetys pitää noutaa postitoimipaikasta. Mikäli tuotteet eivät mahdu kirjelähetykseen, lähetetään tilaus Postin SmartPost tai Economy pakettina.

Noutopostin pakettiautomaatista: 4,90 €
Mikäli tuotteet eivät mahdu kirjelähetykseen niin tilauksesi toimitetaan pakettina valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Saat tekstiviestillä puhelimeesi lähetyksen saapumisilmoituksen sekä PIN-koodin jolla saat paketin noudettua automaatista – muista antaa puhelinnumerosi tilausta tehdessäsi. Paketti saapuu automaattiin tavallisesti 1 – 2 arkipäivän kuluttua lähettämisestä. Jos automaatti on täynnä tai siinä on vika, paketti ohjautuu lähipostiiisi.

Nouto postista: 4,90 €
Postipaketti toimitetaan lähipostiisi, josta se useimmilla paikkakunnilla on noudettavissa lähetyspäivää seuraavana arkipäivänä kello 16 jälkeen, joillakin paikkakunnilla Postin toimitusehdoista johtuen vasta toisena arkipäivänä. Saat sähköpostilla ilmoituksen siitä että tilauksesi on lähetetty postipakettina ja samalla postipaketin seurantakoodin. Lisäksi saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa lähipostistasi. Ota henkilötodistus mukaan postiin pakettia noutaessasi.

Toimitukset – yleistä
House Of Organic verkkokauppa toimittaa tilauksia toistaiseksi ainoastaan Suomeen. Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian – samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä ensisijaisesti sähköpostitse. 
Varaamme oikeuden muuttaa valittua toimitustapaa esimerkiksi mikäli tilattujen tuotteiden koko, yhteispaino tai määrä antaa siihen perusteen. Muutoksesta mahdollisesti aiheutuvat lisäkulut jäävät House Of Organic -verkkokaupan maksettavaksi, asiakkaalle muutoksesta ei aiheudu lisäkuluja.
Suosittelemme rekisteröitymistä Houseoforganic.fi -verkkokaupan asiakkaaksi jotta voimme varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa tilanteissa. Mikäli tilaus toimitetaan kirjeenä postilaatikkoon, tilaaja vastaa siitä, että tilatut tuotteet kestävät postilaatikkosäilytyksen. Vastaanottajan postilaatikon tai -luukun olosuhteet – kylmyys, kuumuus tai kosteus – voivat olla haitallisia tuotteille. Pakettilähetysten seurantatunnus toimitetaan lähetysvahvistuksen yhteydessä sähköpostilla, kirjelähetysten osalta seurantatunnusta ei ole käytettävissä. Houseoforganic.fi ei vastaa meistä riippumattomista syistä postin kulussa aiheutuneista viivästyksistä, muutoksista, häiriöistä tai virheistä.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Vaihto-oikeus
Houseoforganic.fi –verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.
Voit palauttaa tuotteen maksutta alla olevien ohjeiden mukaisesti ja tehdä halutessasi uuden tilauksen.

Viallinen tuote
Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Älä lähetä viallista tuotetta asiakaspalautuksena ennen kuin olet saanut asiakaspalvelulta toimintaohjeet.
Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
Enimmäiskorvaus viallisesta tuotteesta on tuotteen hinta lisättynä toimituskuluilla.

Tilauksen peruuttaminen
Tilauksen voi perua vain jos tilaustasi ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä ja lähettää asiakkaalle. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä joko lähettämällä sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen info(a)houseoforganic.fi tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 040 5735007 (arkisin 9 – 15, matkapuhelinmaksu).

Yhden tai useamman tuotteen palauttaminen
Tuotteiden palauttaminen on maksutonta kun noudatat seuraavia ohjeita:

1. Tee palautusilmoitus 14 päivän kuluessa

Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla. Saat automaattisen kuittauksen kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen. Ilmoita sähköpostilla tilausnumerosi, sekä syy palauttamiseen – tilausnumero löytyy sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta.

2. Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita

Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Houseoforganic.fi –verkkokaupassa myytävät kosmetiikkatuotteet ovat hygieniatuotteita ja superfood ja ravintolisät elintarvikkeita: et saa avata, kokeilla tai käyttää tuotetta jonka aiot palauttaa. Tämä koskee myös tuotteiden päällysteitä ja pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus tai päällyste.
Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Lisäksi joudut maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut. Pakkaa palautettava tuote hyvin sillä mikäli se rikkoutuu palautuskuljetuksessa emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.

3. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus

Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei ole palautus. Vähennämme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen toimituskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.

4. Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero

Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.

Kirjoitusvirhe on virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.

5. Lähetä palautusilmoitus sähköpostilla

Lähetä palautusilmoitus sähköpostilla osoitteeseen info@houseoforganic.fi. Laita Palautusilmoitukseen tilausnumerosi.

Kuittaamme automaattisesti palautusilmoituksesi saapumisen, viesti sisältää ohjeet palautuksen lähettämisestä.

6. Ilmoitamme kun palautuksesi on käsitelty.

Pyrimme käsittelemään asiakaspalautukset viikon kuluessa niiden saapumisesta. Saat ilmoituksen sähköpostilla kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty.

Palautuksia koskevan rahaliikenteen hoitaa Klarna.

Asiakaspalvelu:

House Of Organic verkkokauppa

info@houseoforganic.fi

Puh. 040 5735007

Selaa tuoteryhmittäin

Minun tili

Asiakaspalvelu

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitamme tilauksenne perille 1-3 arkivuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
Ei jälkitoimituksia
Testerit -25% tukkuhinnasta
Toimitusmaksu on 8 € (alv 0 %). Ilmainen toimitus yli 350 € (alv 0 %) tilauksiin.
Ensimmäinen tilaus ennakkomaksulla
Maksuehto on 14 pv netto.
Reklamointi on tehtävä 24 h sisällä tavaran vastaanottamisesta.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusaikojen muutoksiin.