Usein kysyttyä/FAQ

Tästä löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.

Toimitus oli vahingoittunut kuljetuksessa, miten toimin?

Mikäli paketti on noudettaessa vahingoittuneen näköinen tulee siitä reklamoida noutopisteessä vahingonkorvaushakemusta varten. Mikäli huomaat pakettia avatessa yksittäisen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme lisäohjeiden saamiseksi.

Kadotin laskun, miten saan uuden?

Uuden laskut saat ottamalla yhteydessä laskun myöntäjään Klarnaan:

Klarnan asiakaspalvelu: 09 425 99 771 (arkisin 8 – 18)

Toimituksessa oli virhe, miten toimin?

Pakkaamme kaikki tilaukset huolellisesti, mutta pakkausvirheitä voi välillä tapahtua. Mikäli huomaat, että vastaanottamasi paketti ei sisällöltään vastaa tilaamaasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

En löytänyt haluamaani tuotetta, miten toimin?

Tarjoamme verkkokaupassa laajan yli tuhannen tuotteen valikoiman. Tuotteita voit etsiä yläreunan tuotevalikoiden tai tuotehaun kautta. Mikäli et löytänyt etsimääsi tuotetta voit tiedustella sen saatavuutta asiakaspalvelustamme.

Tuotevalikoimamme kasvaa jatkuvasti ja etsimme uusia tuotteita aktiviisisesti valikoimiin. Voit myös ehdottaa niitä ottamalla yhteyttä meihin.

Onko luottokortin numeron ilmoittaminen turvallista?

Maksaessasi debit/credit -kortilla ohjaamme sinut Klarnan ylläpitämään -todentamisjärjestelmään. Turvallisuutesi vuoksi emme tallenna maksukorttisi tietoja missään vaiheessa. Näin kukaan ei pääse väärinkäyttämään tietojasi myöhemmin.

Onko henkilötunnuksen ilmoittaminen turvallista?

Emme tallenna antamaasi henkilötunnusta järjestelmäämme. Henkilötunnusta käyttää maksunvälittäjä Klarna, joka voi identifioida tilaajan, tarkistaa tämän luottokelpoisuuden ja tehdä luoton myöntämispäätöksen. Henkilötunnusta, kuten kaikkia henkilötietojasi, käsitellään Klarnalla ehdottoman luottamuksellisesti ja luotettavan tietoturvakäytännön mukaisesti.

Kampanjakoodi

Tarjoamme aina parhaat kampanjakoodit rekisteröityneille ja uutiskirjeen tilanneille asiakkaillemme! Liittymällä uutiskirjeelleeme varmistat, että saat aina parhaat kampanjakoodit, edut ja muut hyödyt käyttöösi. Liittyminen on ilmaista!

Kampanjakoodeja on mahdollista käyttää yksi per tilaus.

Toimitatteko jälkitoimituksia?

Käsittelemme tilaukset, kun kaikkia tilattuja tuotteita on toimittaa varastostamme.

Jälkitoimituksia ei toimiteta. Mikäli varastosta puuttuu jokin tilatuista tuotteista, otamme välittömästi yhteyttä tilaajaan ja sovimme miten asian kanssa tehdään.

Poikkeustapauksissa kuitenkin voidaan jälkitoimituksia harkita tapauskohtaisesti.
Jälkitoimituksesta tulee aina sopia asiakaspalvelumme kanssa.

Toimitatteko tilauksia postiennakolla?

Tilauksia on mahdollista maksaa pankkien verkkomaksutunnuksilla, yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, laskulla tai osamaksulla. Postiennakkoa emme valitettavasti tarjoa maksutapana.

Mihin maihin toimitatte tilauksia?

Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

Miten asiakaspalvelunne on auki?

Voit ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse, palautelomakkeella, chatin kautta tai Facebookin välityksellä. Jos emme pysty vastaamaan soittoosi heti, voit jättää vastaajaamme soittopyynnön.

Asiakaspalvelumme palvelee pääsääntöisesti arkisin klo 9-15. Jos emme pysty vastaamaan puheluusi niin voit jättää meille viestin tai laittaa viestiä sähköpostilla osoitteeseen info@houseoforganic.fi

Tilauksen seuranta?

Voit seurata pakettisi kulkua kohdasta tilausseuranta. Jos olet jo saanut vahvistusviestin, että tilaukseksi on käsitelty, voit seurata paketin kulkua internetissä Postin (Posti- SmartPost -paketit sekä kotiinkuljetukset)


Kuinka kauan tilauksen toimittaminen kestää?

Verkkokauppamme on tunnettu sen erinomaisen nopeista toimituksista! Tyypillisesti tilaukset vuorokauden sisällä tilauksesta. Sesonkeina ja isojen kampanjoiden yhteydessä käsittelyaika voi olla pidempi. Jos tilauksellasi on kiire, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme tai kirjoittamalla kiireellisyydestä tilauksen lisätietoihin. Pyrimme entisestään nopeuttamaan tilauksen käsittelyä.


Riippuen valitsemastasi toimitustavasta toimitusaika varastoltamme Sinulle on 1-3 arkipäivää. Kirjetoimituksissa toimitusaika voi postista vaihdelle olla hieman pidempi.

Reaaliaikainen varastotilanne on ilmoitettu tuotekortissa, josta myös näet arvion sen saatavuudesta mikäli tuote on loppu varastostamme. Mikäli tuotteen saatavuudessa tapahtuu muutoksia ilmoitamme niistä sinulle sähköpostitse, tekstiviestitse tai puhelimitse mahdollisimman pian.


Paljonko toimituskulut ovat?

Toimituskulut ovat 4,90 euroa. Tilatessasi tuotteita vähintään 59 euron arvosta toimituskulut ovat 0 euroa. 


Voinko tehdä tilauksen rekisteröitymättä?

Kyllä, tilaus on mahdollista tehdä myös rekisteröitymättä. Kanta-asiakkaillemme tarjoamme kuitenkin monia rahanarvoisia etuja, tarjouksia ja lisäpalveluita, joten rekisteröintiä kannattaa harkita!


Onko ostosten tekeminen turvallista?

Voit huoletta tehdä ostoksia verkkokaupassamme. Kaikki ilmoittamasi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia. Yhteys tietokoneesi ja House Of Organicin välillä suojataan käyttämällä SSL-suojausta (Secure Sockets Layer). SSL-turvakäytäntö suojaa tietoliikenteen siten, ettei ulkopuoliset pysty näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi. SSL-suojausta käytetään mm. verkkopankeissa ja lukuisissa muissa turvallisia yhteyksiä vaativissa verkkopalveluissa.


Voinko peruuttaa tilaukseni?

Tilaus on mahdollista peruuttaa. Mikäli tilausta ei ole toimitettu, ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tilaus on jo toimitettu voit palauttaa sen veloituksetta asiakaspalautuksena.


Voinko palauttaa tilaamiani tuotteita?

Kyllä. Kaikilla myymillämme tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.


Voinko tehdä muutoksia tilaukselleni?

Tilausta on mahdollista muuttaa, jos tilausta ei ole vielä lähetetty. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.


Miten voin perua uutiskirjeenne?

Voit perua uutiskirjeemme tilauksen jokaisen kirjeen lopussa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.


Onko laskun eräpäivää mahdollista muuttaa?

Kaikissa laskuun liittyvissä asioissa sinua auttaa laskun myöntäjä, Klarna AB:


Puhelinnumero: 09-425 99 771 

Yhteyden Klarnaan saat myös Klarnan sivuilla olevassa Chatissa.


Miten voin käyttää lahjakortin?

Saamasi lahjakortin voit käyttää tilauksen maksuna syöttämällä lahjakortin koodin ostoskorissa sille varattuun alennuskoodi-kenttään.


Asiakaspalvelu:

House Of Organic,

Peltokatu 16 D, 33100, Tampere

info@houseoforganic.fi

0405735007

Selaa tuoteryhmittäin

Minun tili

Asiakaspalvelu

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitamme tilauksenne perille 1-3 arkivuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
Ei jälkitoimituksia
Testerit -25% tukkuhinnasta
Toimitusmaksu on 8 € (alv 0 %). Ilmainen toimitus yli 350 € (alv 0 %) tilauksiin.
Ensimmäinen tilaus ennakkomaksulla
Maksuehto on 14 pv netto.
Reklamointi on tehtävä 24 h sisällä tavaran vastaanottamisesta.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusaikojen muutoksiin.