Tältä sivulta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos sinulle herää mitään kysyttävää olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info(a)houseoforganic.fi tai ota yhteyttä lomakkeella. Tarkistathan, että sähköpostisi on kirjoitettu oikein!

Tein juuri tilauksen ja haluaisin lisätä siihen vielä muita tuotteita, onnistuuko?

  • Voit tehdä toisen tilauksen toivomistasi tuotteista ja kirjoittaa tilauksen lisätietokenttään, että tilaus yhdistetään aiempaan tilaukseen. Otathan yhteyttä myös asiakaspalveluun info(a)houseoforganic.fi, niin yhdistämme tilaukset mikäli mahdollista ja hyvitämme ylimääräiset postikulut tarvittaessa.

    Haluaisin näytteen tuotteesta. Onko se mahdollista?

    • Sivuillamme on Näytteet kategoria, josta voi tilata pieniä näytepusseja testaukseen edullisesti.

    • Mikäli toivomaasi näytettä ei löydy voit seuraavan tilauksesi yhteydessä kirjoittaa lisätietokenttään, mistä tuotteista ja sävyistä haluaisit näytteet. Lisätietokenttä avautuu, kun ostoskorissa on tuotteita ja se löytyy viemällä hiiri oikeaan yläkulmaan ostoskorikuvakkeen päälle. Pyrimme toteuttamaan toiveet parhaamme mukaan!

    Alga Mariksen pumppu ei toimi! Help?

    • Ei hätää! Tuote on pakattu tyhjiö- eli airlesspakkaukseen. Tuotteen sisällä ei siis ole pohjalle asti ulottuvaa putkea, jota pitkin tuote nousee pumppuun vaan pakkauksen sisään muodostunut tyhjiö nostaa pakkauksen pohjaa ylöspäin, joka puolestaan nostaa tuotetta kohti pumppua. Aktivoi tyhjiömekanismi pumppaamalla muutama kymmenen kertaa pumppua, jotta tyhjiö muodostuu. Tuotteen pohjaa voi napauttaa muutaman kerran pöytää vasten, jos mekanismin aktivoituminen ei tahdo onnistua.

    Kuinka käytän alekoodin tai lahjakortin?

    • Alekoodin voit käyttää kun ostoskorisi on valmis ja siirryt kassalle. Kassalla oikealla on tekstikenttä, jossa lukee “Lahjakortti tai alennuskoodi”. Kirjoita alekoodi siihen ja klikkaa lisää. Jos teet tilausta puhelimella klikkaa kentän viereisestä nuolesta aktivoidaksesi alekoodi. Alekoodin etu pitäisi nyt näkyä tilauksella.

    Kuinka käytän House-pisteitä?

    • Olemme havainneet kantisjärjestelmässämme toistuvia teknisiä ongelmia, jonka vuoksi uudistamme kantisjärjestelmämme. House-pisteiden kertyminen päättyi keväällä ja House-pisteiden käyttäminen on ollut mahdollista 9.6.2024 asti. 
    • Sen lisäksi, että onnistumme selättämään tekniset haasteet, tulee uusi kantisohjelma olemaan aiempaa helppokäyttöisempi ja palkitsevampi. Tiedotamme uudesta kantisohjelmasta lisää myöhemmin.

      Otin teihin yhteyttä lomakkeella, mutta en ole saanut vastausta?

      • Tarkistathan roskapostikansiosi, joskus vastaukset eksyvät sinne!