Tältä sivulta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos sinulle herää mitään kysyttävää olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info(a)houseoforganic.fi tai ota yhteyttä lomakkeella. Tarkistathan, että sähköpostisi on kirjoitettu oikein!

Tein juuri tilauksen ja haluaisin lisätä siihen vielä muita tuotteita, onnistuuko?

  • Voit tehdä toisen tilauksen toivomistasi tuotteista ja kirjoittaa tilauksen lisätietokenttään, että tilaus yhdistetään aiempaan tilaukseen. Otathan yhteyttä myös asiakaspalveluun info(a)houseoforganic.fi, niin yhdistämme tilaukset mikäli mahdollista ja hyvitämme ylimääräiset postikulut tarvittaessa.

    Haluaisin näytteen tuotteesta?

    • Sivuillamme on Näytteet kategoria, josta voi tilata pieniä näytepusseja testaukseen edullisesti.

    • Mikäli toivomaasi näytettä ei löydy voit seuraavan tilauksesi yhteydessä kirjoittaa lisätietokenttään, mistä tuotteista ja sävyistä haluaisit näytteet. Lisätietokenttä avautuu, kun ostoskorissa on tuotteita ja se löytyy viemällä hiiri oikeaan yläkulmaan ostoskorikuvakkeen päälle. Pyrimme toteuttamaan toiveet parhaamme mukaan!

    Alga Mariksen / Zuii Organicin pumppu ei toimi?

    • Tuote on pakattu tyhjiö- eli airlesspakkaukseen. Tuotteen sisällä ei siis ole pohjalle asti ulottuvaa putkea, jota pitkin tuote nousee pumppuun vaan pakkauksen sisään muodostunut tyhjiö nostaa pakkauksen pohjaa ylöspäin, joka puolestaan nostaa tuotetta kohti pumppua. Aktivoi tyhjiömekanismi pumppaamalla muutama kymmenen kertaa pumppua, jotta tyhjiö muodostuu. Tuotteen pohjaa voi napauttaa muutaman kerran pöytää vasten, jos mekanismin aktivoituminen ei tahdo onnistua.

    Kuinka käytän alekoodin tai lahjakortin?

    • Alekoodin voit käyttää kun ostoskorisi on valmis ja siirryt kassalle. Kassalla oikealla on tekstikenttä, jossa lukee “Lahjakortti tai alennuskoodi”. Kirjoita alekoodi siihen ja klikkaa lisää. Jos teet tilausta puhelimella klikkaa kentän viereisestä nuolesta aktivoidaksesi alekoodi. Alekoodin etu pitäisi nyt näkyä tilauksella.

    Kuinka käytän House-pisteitä?

    • Pisteitä pääset käyttämään, kun olet kirjautuneena sivuillemme. Sivujen vasemmassa alanurkassa on "Kerää pisteitä" laatikko (tämän laatikon yläkulmassa näkyy tililläsi olevat pisteet), klikkaa se auki ja sieltä lunasta palkintoja. Palkintojen vieressä on painike "Redeem", jolla saat edun käyttöösi. Saat sähköpostiisi alennuskoodin, jonka lunastamalla alennus aktivoituu automaattisesti tilauksellesi. Pisteet tai alekoodit eivät vanhene, joten voit itse valita millä tilauksella haluat etuja hyödyntää. 😊 Huomioithan, että luonnonkosmetiikkapäivien aikaan ei voi käyttää alennus- tai housepisteiden koodeja, mutta ostoksesi kerryttävät pisteitä normaalisti.

      Kuvallisiin ohjeisiin pääset klikkaamalla tästä.
    • Huomioithan myös, että seerumipalkintoa lunastaessa tulee seerumin olla lisättynä ostoskoriin, jotta alekoodi toimii.

    House-pisteillä saatu palkintokoodi ilmaiseen seerumiin ei toimi?

    • Seerumin tulee olla lisättynä ostoskoriin, jotta koodi toimii. Katsothan siis, että seerumi on ostoskorissasi ja lisää sitten palkintokoodi alekoodi kenttään. Koodi vähentää seerumin hinnan tilaukselta. 

    Otin teihin yhteyttä lomakkeella, mutta en ole saanut vastausta?

    • Tarkistathan roskapostikansiosi, joskus vastaukset eksyvät sinne!

    TILAA UUTISKIRJE

    Liittymällä postituslistallemme saat ensimmäisenä tietoa uutuuksista ja ajankohtaisista tarjouksista.